Jangan Tengok Sahaja....Ayuh Bertindak !!!

Jumaat, 30 September 2011

Soal Jawab Tentang Bisnes Jualan Topup...

Macamana Prosedur untuk menjadi ahli jualan topup ni?
Transfer duit pendaftaran dan duit modal  ke akaun CIMB/MAYBANK , sms maklumat seperti, masa, jumlah duit dan maklumat keahlian seperti nama, no tel, alamat dan level mana ke no 0142025878. Selepas pengesahan dibuat, admin akan mendaftarkan anda dalam tempoh 15 minit...selepas mendapat maklumat pendafatran boleh mulakan jualan.

Perlukah mencari downline?
Nak cari boleh, tak nak cari pun tak pe. bagi ahli yang tidak mencari downline, dia akan mendapat keuntung ikut komisyen keahlian sahaja. bagi yang ada downline, dia akan dapat keuntungan dari jualan topup, komisyen pendaftaran ahli, dan komisyen jualan ahli.

Adakah saya boleh mendaftarkan ahli sama level dengan saya?
Tidak boleh...downline mesti berada di level bawah dari upline....kalau rasa-rasa ada ramai ahli, join level yang tinggi sikit, supaya downline boleh mencari downline juga. kerana aliran komisyen juga akan sampai kepada upline. lagipun dengan cara mencari downline sahaja, boleh mendapat untun yang besar...

Saya bukan pengguna prepaid, bolehkah saya join bisnes ni?
Boleh. untuk menjual topup, mencari downline, tidak semestinya anda pengguna postpaid.

Perlukah saya membuka akaun dimana-mana bank untuk bisnes ni?
Tidak perlu. kita tidak menggunakan apa-apa akaun bank untu kemasukan komisyen atau keuntungan. Apabila anda mendaftar sebagai ahli, anda akan diberi satu akaun topup. modal dan komisyen akan berada dalam akaun ini.

Kalau macam tu, macamana saya nak dapat duit untung dan duit komisyen jualan?
Bila anda menjual topup kepada rakan anda, dia akan membayar cash kepada anda, dari situ la anda dapat duit. duit tu anda boleh simpan dimana-mana sahaja. sama juga dengan pendaftaran ahli, bila ada kawan yang nak join bisnes ni, dia akan membayar yuran pendafatarn kepada anda....Selepas mendaftar rakan anda, anda akan diberi komisyen itu secara cash kepada anda. simpan la dimana-mana bank yang anda suka.

Kenapa sikit sangat untung jual topup ye?
Memang untung tak banyak. Tapi topup kan selalu digunakan dan semua orang menggunakannya...sebarkan kepada orang ramai bahawa anda adalah ejen jualan topup. semakin ramai orang membeli, semakin banyak anda untung. kalau nak untung banyak dan cepat, cari ahli untuk join da club.

Tiada ulasan: