Jangan Tengok Sahaja....Ayuh Bertindak !!!

Rabu, 21 September 2011

Kenapa Saya Perlu Join Bisnes ni???

  1. Yuran pendaftaran serendah RM30...ramai orang mampu.... saya mampu...saya nak cari downline pun senang...bukannya kena ada modal ribu-ribu, tapi nak jual satu barang pun terpaksa berhempas pulas untuk cari pembeli...nak dapat downline lagi la susah...
  2. Boleh guna topup dengan harga yang murah. Walaupun penjimatannya hanya sen sahaja...tapi saya menggunakannya setiap hari, setiap bulan dan sepanjang tahun. Tokey kedai pun tak pernah bagi saya diskaun kalau saya beli topup....
  3. Saya tak perlu pergi ke kedai semata-mata untuk mendapatkan topup...ianya boleh dibeli dirumah sahaja, pada bila-bila masa, tempat dan waktu....
  4. Saya boleh menjual topup kepada kawan-kawan sekerja saya, jiran-jiran saya, sesiapa sahaja yang memerlukannya....Sebab, mereka semua gunakan topup untuk menelefon...ada yang guna sampai 3 telefon..jadi, mereka memang memerlukan topup...saya akan menyenangkan kerja mereka..
  5. Saya akan dapat untung hasil dari jualan topup kepada mereka...walaupun mungkin 30sen sahaja keuntungan saya , tapi kalau saya dapat jual minimum RM10/sehari selama sebulan, saya sudah dapat RM9...nilai yang tak pernah orang nak bagi kecuali kita minta sedekah...rezeki halal tu...
  6. Saya boleh cari downline...saya akan dapat sedikit keuntungan dari pendaftaran mereka, dan dari hasil jualan topup mereka....maksudnya, dalam tak sedar, sebenarnya ada duit sedang masuk ke akaun saya pada setiap masa...
Jadi, kenapa perlu tunggu lagi...Tidak ada orang yang boleh mengubah hidup kita....hanya kita sahaja yang boleh mengubahnya....Rebutlah peluang ketika ia didepan mata....

Tiada ulasan: